Facebook voor bedrijven

Foto Rik Keijzer.jpeg

Al ruim 12 jaar werkt Rik Keijzer als expert en trainer op het gebied van alles wat met internet te maken heeft, voor zowel grote bedrijven als kleine bedrijven, zzp'ers en artiesten. Van websites, social media (o.a. LinkedIn, Facebook, Twitter, YouTube, Instagram) naar online en content marketing.

Workshop: Facebook voor bedrijven

Facebook is hét social media kanaal om als bedrijf met je (potentiële) klanten in gesprek te komen en te blijven. 

Steeds meer verwachten consumenten dat bedrijven ook aanwezig zijn op Facebook. Het biedt vele kansen, niet alleen als extra servicekanaal of advertentieplatform, maar vooral om de conversatie op te zoeken, een stuk merkbeleving te creëren en een band te krijgen met de fans van je merk of bedrijf.
Het is bewezen dat mensen die al fan zijn van je bedrijf of merk op Facebook, 10 x eerder of sneller iets bij je zullen kopen.
En het mooie is, je hoeft jezelf niet te verkopen. Sterker nog, dat is juist helemaal niét de bedoeling. Ik leer je hoe je er voor zorgt dat ánderen dat voor je gaan doen.

In de workshop gaan we aan de slag met:

  • Het opzetten van een stappenplan en randvoorwaarden
  • Hoe creëer je interactie en bereik je je fans
  • Contentcreatie, wat plaats je op Facebook
  • Hoe krijg je meer likes op je pagina
  • Hoe ga je om met webcare (vragen, klachten, opmerkingen)
  • Uitleg termen als Edgerank, ROI en IPM+
  • Tools om te meten en te weten, inclusief statistieken
  • Adverteren op Facebook. Welke advertentievormen zijn er
  • Succesvolle en minder succesvolle acties en campagnes
  • Tips, trucs, do’s & don’ts

Duur: ± 3 uur
Locatie: in overleg, in eigen organisatie of bij Projob
Aantal deelnemers: max 10
Kosten: offerte op maat