Training Beter Binnenkomen

Nanke KramerEsther Werneke

Nanke Kramer (links) richtte drie jaar geleden &KramerCommunicatie op. Zij combineert een veelzijdige praktijkervaring in corporate- en marketing communicatie met haar vakkennis. Ook kent zij de mediawereld vanuit haar journalistieke achtergrond.

Esther Werneke (rechts) is eigenaar van EW-bags en staat voor scheppende- en podiumkunst. Haar achtergrond in reclame, arbeidsmarkt en toneel combineert zij in de training met haar vaardigheden en talent als actrice (o.a. de Parade).

Training Beter Binnenkomen

In deze training leren wij hoe je ‘koud’ bellen warm en interessant maakt en hoe leuk het kan zijn. Succesvol zijn door beter binnen te komen kan zelfs verslavend zijn.
Leer van twee ervaringsdeskundigen!

Doel van deze training: De deelnemers leren om op een onderscheidende manier, zakelijke telefoongesprekken te voeren met prospects (lauw, koud) en opdrachtgevers (lauw, warm). Er wordt geleerd hoe je een band kunt opbouwen met de juiste gesprekspartners en hoe deze gesprekken kunnen leiden tot het maken van bezoekafspraken.

Voorafgaand aan de training wordt er een inventarisatie opgemaakt van de huidige situatie:

  • Waar ligt de behoefte?
  • Wat is de ervaring tot nu toe?
  • Wordt er een product, een merk of een dienst aangeboden?
  • Wie zijn de deelnemers van de training (functie) en wat is hun ervaring?
  • Welke doelgroep wordt gebeld?
  • Wordt er gewerkt met een CRM systeem?

Afhankelijk van de uitkomsten van deze inventarisatie kan de training op gewenste punten aangescherpt of aangepast worden.

Klik hier voor het volledige programma.

Duur: 1 dagdeel
Max. groepsgrootte: 8 deelnemers
Locatie: Bij Projob of anders (bij keuze van andere locatie kunnen de kosten anders uitvallen)
Kosten: dagdeel, per groep €900,00 excl. Btw, incl. materiaal en nazorg.