Waarschuwing voor vacaturefraude! Lees meer

Projob

E-learning: Zakelijk empathisch communiceren

Zakelijk empathisch communiceren met een goed verhaal

Onder zakelijke communicatie verstaan we alle communicatie die je vanuit je functie of je eigen onderneming laat zien of horen. E-mails, nieuwsbrieven, uitingen op social media maar ook telefonische, online- of persoonlijke gesprekken met klanten of collega’s. 

Onder zakelijke communicatie verstaan we alle communicatie die je vanuit je functie of je eigen onderneming laat zien of horen. E-mails, nieuwsbrieven, uitingen op social media maar ook telefonische, online- of persoonlijke gesprekken met klanten of collega’s.

Wat leer je in deze leerlijn?

  • kennis en beheersing van de communicatie-driehoek: Ik-Wat-de Ander
  • weten wat empathie in je zakelijke communicatie oplevert
  • wisselende rollen in gesprekken kunnen innemen
  • je boodschap in een belofte kunnen verpakken
  • je eigen WHY, je drive in je communicatie kunnen laten doorklinken
  • bewijsvoering kunnen leveren vanuit je emotionele brein
  • verbindend kunnen communiceren vanuit storytelling
  • de verbinding aangaan met de ander op een dieper niveau en daarmee duurzamere relaties op kunnen bouwen


Voor wie is deze leerlijn een aanrader?

Leidinggevenden, sales en marketing medewerkers en zelfstandig ondernemers.
Maar ook voor mensen die intensief met elkaar samenwerken in een team.

Duur: 4 lesmodules gedurende 4 weken met tussentijdse opdrachten en eindcertificaat
Prijs: € 175,00 excl. btw

Meer weten of aanmelden?